Po czasie intensywnej pracy, aby jak najlepiej sprostać potrzebom naszych odbiorców – pacjentów, ich bliskich oraz wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat chorób układu oddechowego – przedstawiamy odmienione „Płuca Polski. Od kaszlu do włóknienia”!
Nowa odsłona kampanii uwzględnia, poza rozszerzoną nazwą, zmiany wizualne, które obejmują nowe logo oraz odświeżenie szaty graficznej. Od teraz będzie też można dowiedzieć się jeszcze więcej o śródmiąższowych chorobach płuc (ILD). Poza tym będziemy również, jak dotychczas, umieszczać na stronie, oparte na merytorycznej wiedzy ekspertów, aktualne informacje na temat idiopatycznego włóknienia płuc (IPF) oraz przewlekłej obturacyjnej choroby płuc (POChP).
Zachęcamy do regularnego śledzenia Facebooka Kampanii „Płuca Polski. Od kaszlu do włóknienia”, gdzie stale będzie można znaleźć wiele przydatnych informacji z obszaru chorób płuc, porady dotyczące zdrowia, konkursy oraz bieżące komunikaty na temat nadchodzących aktywności.